środa, 13 czerwca 2012

13 czerwca 2012r. Bakaliowa jęczmianka na mleku.

Jest to moja pierwsza przygoda z blogiem tego typu, więc na wstępie chciałabym prosić wszystkich o wyrozumiałość.
Mam na imię Paulina, mam 17 lat i nie zaskoczę Was na pewno tym, że uwielbiam spędzać czas w kuchni ;] Od dziecka zawsze pomagałam mamie przy robieniu ciast, sałatek, zawsze towarzyszyłam babci, która pozwalała mi mieszać, kroić, dolewać, dosypywać. Być może moja miłość do gastronomii zrodziła się właśnie wskutek chęci dorównania mamie i babci - moim dwóm najlepszym kucharkom pod słońcem ...
Myślę, że będziemy poznawać się z czasem, więc jeśli mielibyście jakiekolwiek pytania po prostu pytajcie ;]

A tymczasem zacznijmy od  prostych przepisu na zdrowe, pożywne, sycące śniadanie.

1. BAKALIOWA JĘCZMIANKA NA MLEKU




Składniki ;
szklanka mleka 0,5 procent tłuszczu
pół szklanki płatków jęczmiennych
do smaku ; pestki słonecznika, dyni, rodzynki, siemie lniane, orzechy włoskie

Płatki dodajemy do gotującego się mleka, gotujemy kilka minut po czym odstawiamy do wchłonięcia płynu, dodajemy bakalie.
Posiłek jest prosty, ale za to niezwykle zdrowy i pełny cennych witamin i mikroelementów ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz